Her finder du informationer om, hvordan du køber billetter til Tobakken
Billetkøb på hjemmesiden
Under Program her på siden skal du først finde det arrangement, du gerne vil opleve.
Når du har købt billet, modtager du en mail med din billet. Når du skal opleve dit arrangement, kan du blot vise billetten på din telefon. Har du ikke en smartphone, kan du også udskrive din billet og vise den.
Billetkøb i Musikhusets billetsalg
Ønsker du personlig betjening, når du skal købe billet, kan du få hjælp i Kulissen, som er Musikhuset Esbjergs café og billetsalg. Kulissen har åbent tirsdag til lørdag kl. 13:00-16:00 samt i forbindelse med alle kulturarrangementer, der foregår uden for dette tidsrum.
Billetkøb via telefon
Har du brug for hjælp til dit billetkøb, er du meget velkommen til at ringe til Tobakkens billetudbyder, Billetten, på 76 10 90 10. Billettens telefoner er åbne på følgende tidspunkter:
Mandag: kl. 10:00-16:00
Tirsdag: 10:00-15:00
Onsdag: 10:00-16:00
Torsdag: 10:00-16:00
Fredag: 10:00-15:00
Weekend: Lukket
Kan jeg refundere min billet?
Nej, Tobakken refunderer – i lighed med andre spillesteder – ikke købte billetter.
Har du spørgsmål, kan du kontakte vores billetudbyder, Billetten, på telefon 76 10 90 10.
Hvorfor skal jeg betale gebyr?
Når du køber billet til et arrangement på Tobakken, betaler du et billetgebyr på 40 kroner per billet. Gebyret er inkluderet i den pris, der fremgår på hjemmesiden, og den lægges således ikke oveni.
Gebyret går til at dække de udgifter, vi har til vores billetudbyder, Billetten, som håndterer, vedligeholder og udvikler billetsystemet.
Alle onlineordrer bliver desuden pålagt et samlet ordregebyr på 10 kroner. Ordregebyret går til at dække udgifter til Nets samt til at dække de udgifter, Billetten har, når de sender en SMS til dig med et link til dine billetter. SMS’en sendes for at imødegå et stigende problem med, at mails med billetter ender i uønsket mail hos kunderne eller først godkendes af mailservere efter flere dage og således ikke er når frem til kunden med det samme.